JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad är det för mellanrum på denna övning?
glömt vad den heter.
Travar in över en bom till ett kryss till en oxer.
Storhäst
Övningen heter 5 1/2:an. Så 5,5 m
För häst: 2.5 mellan bom och kryss och 5.5m mellan kryss och stigsprång
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
2
3
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Ridning
Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Mitt utgångsläge är att alla fel hunden gör är hundägarens fel. Vad det än är så leder det på något vis tillbaka till ägaren/föraren...
Rumpnissen
Idag kl 14:41
Svar: 50
Visningar: 1 372
Hund
Bärväska för liten hund
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
geting
Idag kl 14:31
Svar: 0
Visningar: 33
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 655
Hund
Core by D vs equiband
Träning Jag har också ett equiband sedan många år som tyvärr gått sönder i spännen och där banden börjar bli slitna.. köpte via en...
Blyger
2 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Ja jag ska boka en tid. Som sagt är det att han gärna hoppar när man tar upp framhovarna. Står han mot en vägg går det bättre...
Hippocampus
5 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg En av mina är 175 och det ÄR jättestort 🤣🤣
Ketrawzc
17 minuter sedan