• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Love_Maya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 545
L

Love_Maya

Hej! Någon som har en hoppsadel med normal mot smal bomvidd, 16½-17" & den ska vara svart. ? Ska passa ett varmblod som är rätt smal. Kan vara normal i bommen med då hon är lite omusklad & inte har mycket ryggmuskler. Inte över 2000:- helst. Någon? :idea: Mvh Jacquline :rofl:

Sv: Hoppsadel

Love_Maya skrev:
Hej! Någon som har en hoppsadel med normal mot smal bomvidd, 16½-17" & den ska vara svart. ? Ska passa ett varmblod som är rätt smal. Kan vara normal i bommen med då hon är lite omusklad & inte har mycket ryggmuskler. Inte över 2000:- helst. Någon? :idea: Mvh Jacquline :rofl:
prova en ANNONS kanske?
gratis här på buke...;)

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
1 311
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: liiinnea
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka