Undret

Trådstartare
Någon som skulle anse att börjes läderskydd (fram+bak) duger att ha som tävlingsskydd, dvs. att använda kanske ett 20-tal ggr per år?

Mina älskade hoppskydd är så slitna att jag helst inte vill ha dem ute bland folk och tänkte att detta kanske var ett bra alternativ, har ju inte förväntat mig superkvalité men att man iaf får det man betalar för...

Någon som har dom?

Sv: Hoppskydd

Börjes ska väll vara rätt ok för pengarna i alla fall, men kvalitén går ju givetvis inte och jämföra med dyrare märkesskydd som liksom kostar runt 2000:- :p

Globus har annars fina läderskydd till vettig peng. Ett tips bara! :)
www.globussport.se

De verkar helt okej. Jag gillar väl mina Veredus bättre, men lädret är fint i Börjes skydden.

Jo, jag har ju inte förväntat mig någon veredus kvalité :smirk: men ville bara veta om man får hyfsade skydd för 300 spänn? *tittar ner i min ganska tomma plånbok*

Jag använder mina 1-2 dagar i veckan när det är träning och dom är lika fin fortfarande som när jag köpte dom! Fina i kvaliten, säger som dom andra, helt ok för det priset :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 438
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Ponylove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 461
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka