Horse saga

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Challe99
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 600
C

Challe99

Någon mer som är beroende av detta underbara spel <3

horse-saga-facebook.jpg

Sv: Horse saga

Hmm jag gav det ett försök men det var rätt trist :p Fast jag kanske har för dåligt tålamod bara :D

Gillar man avel så är detta verkligen roligt, men gillar man det inte så kan jag förstå att det inte är så kul.

Själv är jag fanatiker och på Level 27 och föder upp hannoveranare :)

Ah okej, fast det tråkiga var att det händer så lite, tycker jag. Att det står att nu är det tävling, men man ser ändå bara den där hästen stå där :p

Det kan jag hålla med dig om att det är lite ovärkligt och tråkigt, det roliga är bara sen när man får pengar som den "sprungit" in.

Det som får mig att fortsätta är fölen, alltid lika kul och se om man får fram någon extrem färg eller sådant :)

Ja jag spelar oxå det =D Tycker oxå d roliga e fölen =D Men tjäna pengar på e ja skit kass på :( Har inte kommit på nåt bra system hur ja ska tjäna mycke pengar :( Hur gör ni???

Ett tips är att starta i 24 timmars tävlingar då får man riktigt mycket pengar. Dock tar det ju lite tid men om man har tex 4 hästar som startar så på ett dygn kan man då ha tjänat drygt 5000 kr och det är ju bra :)

Hmmmm oki. Ja nu har ja 3 hästar som jag har i race men inte 24 tim förstås...ja kämpar för att kunna köpa 1 box till :) Ska sätta dom i 24 tim race imorrn :) Tack för tipset ;)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 426
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 038
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 098
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31