Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag spelar oxå det =D Tycker oxå d roliga e fölen =D Men tjäna pengar på e ja skit kass på Har inte kommit på nåt bra system hur ja ska tjäna mycke pengar Hur gör ni???
Ett tips är att starta i 24 timmars tävlingar då får man riktigt mycket pengar. Dock tar det ju lite tid men om man har tex 4 hästar som startar så på ett dygn kan man då ha tjänat drygt 5000 kr och det är ju bra
Hmmmm oki. Ja nu har ja 3 hästar som jag har i race men inte 24 tim förstås...ja kämpar för att kunna köpa 1 box till Ska sätta dom i 24 tim race imorrn Tack för tipset
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...