JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
Challe99
Startdatum
Startdatum
24 Aug 2010
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
1 601
Någon mer som är beroende av detta underbara spel
Sv: Horse saga
Hmm jag gav det ett försök men det var rätt trist
Fast jag kanske har för dåligt tålamod bara
Gillar man avel så är detta verkligen roligt, men gillar man det inte så kan jag förstå att det inte är så kul.
Själv är jag fanatiker och på Level 27 och föder upp hannoveranare
Ah okej, fast det tråkiga var att det händer så lite, tycker jag. Att det står att nu är det tävling, men man ser ändå bara den där hästen stå där
Det kan jag hålla med dig om att det är lite ovärkligt och tråkigt, det roliga är bara sen när man får pengar som den "sprungit" in.
Det som får mig att fortsätta är fölen, alltid lika kul och se om man får fram någon extrem färg eller sådant
Ja jag spelar oxå det =D Tycker oxå d roliga e fölen =D Men tjäna pengar på e ja skit kass på
Har inte kommit på nåt bra system hur ja ska tjäna mycke pengar
Hur gör ni???
Ett tips är att starta i 24 timmars tävlingar då får man riktigt mycket pengar. Dock tar det ju lite tid men om man har tex 4 hästar som startar så på ett dygn kan man då ha tjänat drygt 5000 kr och det är ju bra
Hmmmm oki. Ja nu har ja 3 hästar som jag har i race men inte 24 tim förstås...ja kämpar för att kunna köpa 1 box till
Ska sätta dom i 24 tim race imorrn
Tack för tipset
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
IT & mobiler
Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
IT & mobiler
Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan...
2
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Jag gillar den! Enda dåliga är att det var lite snålt med lemoncurd i min bytta, men helt klart god glass :up:
Tokyo
4 minuter sedan
Svar: 1 168
Visningar: 76 288
Allmänt
Serietips 2024
Fritid Jag ser nya säsongen av Hacks just nu, allt finns på Max. Dramakomedi med Jean Smart i huvudrollen. Ibland lite over the top för att det...
Tokyo
8 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Ska snart åka ut till stallet igen. Byta täcke på Stig och prova nya grimman :heart
Ninnurur
8 minuter sedan
Svar: 1 567
Visningar: 53 674
Allmänt