Horselife Piaff, ridstövel

Sv: Horselife Piaff, ridstövel

Jag köpte dem för inte så länge sedan för at ha något att rida i tills jag ska beställa ett par italenska på GHS alt falsterbo. ( mina andra älsklingar sedan 11 år tillbaka "dog") Dem är väldigt mjuka och lädret på insidan av stöveln blir nött jättefort. Jag köpte dock minna mycket billigt på Rea så för det priset så var de ok :)
 
Sv: Horselife Piaff, ridstövel

Okej. Är de annars värda sitt pris?
Är de höga i skaftet?

Beror på vad du köper dem för ;) Jag köpte mina för under 1000-lappen. Jag är rätt besviken på att färgen har släppt på insidan. Sedan fick jag precis laga ena dragkedjan också och de har alltid stått i stövelhållare så berodde inte på de.
 

Liknande trådar

Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: Badger
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
761
Utrustning Hej! Jag undrar om någon vet vad de här grejorna på tyglarna heter och har de någon funktion? Eller är det någon slags prydnad?🤔 Har...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp