Horseware 100g?

Limelight

Trådstartare
Finns det Horseware täcken med endast 100g fyllning ? Jag har tittat, antingen har jag inte vart uppmärksam eller så har jag bara inte hittat det.

Ska förklara varför jag söker det så behöver ingen fråga ;)
Kan tycka 200g täcken är lite för varma emellanåt när det börjar vankas vår och de helt ofodrade lite för kalla, så skulle vilja ha något precis mitt emellan och slippa ha dubbla täcken.

Sv: Horseware 100g?

Ja det finns.
Rambo Orginal har kommit i 100g.
Det går fortfarande att få tag på Rambo California, det är 100g.
Sedan så finns det ju liner med 100g.

Ah, rambo orginal hade jag missat helt att det fanns i 100g.
Men Amigos te x finns inte i 100g ?
Med liner blir det ju nästan dom "dubbla" täcken ( har jag fått för mig) och det vill jag inte ha.

Du får väl titta runt i olika webbutiker och ringa runt där de säljer horseware.

Mantorp har tom rea på california nu.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 406
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka