M
M_Q
Måste införskaffa lite nya täcken nu och har alltid använt rambo förut, har två av de tyngsta ute-täckena som är 4 och 6 år gamla och dom har inte läckt en gång trots att det har legat tung blötsnö under timmar på dom, så jag är otroligt nöjd med dom.
Har kört på ett par "mellanvarianter" nu också men efter ett tag börjar alla läcka och ska nu investera i ordentliga täcken åt alla då jag tror de blir billigare i längden!!
Har nu sett att det är ganska stora prisskillnader mellan deras tre "undermodeller" rambo, rhino och amigo.
Någon som vet vad skillnaden är på dessa !?
I både hur dom håller tätt men även stalltäckena, är yttertyget tunnar i amigo = går sönder lättare??
Helt enkelt, vad har ni för olika erfarenheter av dessa !?
tpfh!
Har kört på ett par "mellanvarianter" nu också men efter ett tag börjar alla läcka och ska nu investera i ordentliga täcken åt alla då jag tror de blir billigare i längden!!
Har nu sett att det är ganska stora prisskillnader mellan deras tre "undermodeller" rambo, rhino och amigo.
Någon som vet vad skillnaden är på dessa !?
I både hur dom håller tätt men även stalltäckena, är yttertyget tunnar i amigo = går sönder lättare??
Helt enkelt, vad har ni för olika erfarenheter av dessa !?
tpfh!