Horsewares Wug-modeller

Fredag

Trådstartare
Undrar om Horsewares Wug-modeller sitter bra på översidan av halsen? Det ser så stramt ut, som om hästarna knappt kan resa på halsen. Eller är det mest en synvilla?
Ska till och handla och behöver råd!

Sv: Horsewares Wug-modeller

Nej nej, det är inget problem. Köp Wug och du blir garanterat nöjd, jag har både regn och vintertäcke och inget av dem stramar.

Pållans rhino wug ligger iaf super

Hej,

Har Rambo Wug (blå med silverkantband) 200 gr just nu på Lukas och han är ett rejält kallblod med kraftig hals. Trodde inte det skulle gå med det sitter perfekt med en hel del rörelsevidd. Jag är Så nöjd...

~Ingrid

Nu har jag beställt en Rambo Wug, ligger på posten till mig! :d

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 315
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Eurovision 2025
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur