Horze-träns

lady_vip

Trådstartare
Någon som har Horze träns Choice? Är nyfiken på den bruna färgen, vilken nyans det är... Saknar en ett nackstycke och deras ena ser väldigt fint ut.

Det är alltså samma som deras nya svängda pannband osv

Sv: Horze-träns

Klart jag menar Chooze :o

Det är då en mörkare brun? Funderar på om det går ihop med Hubertus bruna, men denna är nog för mörk...

Nu vet jag inte var du bor i skåne men Horze har öppnat en butik nere vid malmö/lomma... så du kan kanske åka dit och se och känna på det?

tycker inte färgen är så mörkbrun, har ett annat träns från Hööks som är betydligt mörkare.. Chooze går nog bra ihop med Hubertus om det är den färgen jag tänker på :laugh:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 135
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka