• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 902
N

Notorius

Hur snabba är de på att leverera? Beställde alldeles nyss ett träns och ett schabrak med brodyr på båda sidor.
På hemsidan stod det 7-9 dagar, stämmer det eller är de långsammare/snabbare?

Sv: Horze

Då jag beställt har det tagit max 1 vecka, men med brodyr så kan det nog stämma att det tar strax över 1 vecka då.
Dom är snabba. :)

Åh, om det är det horze jag funderar på så måste jag ha hemsidan!!!
Kan du inte PM:a?

Tack!! :bow:

Jag köpte en massa grejjs av dom på Gbg HS... Billigt som fan! :)

Normalt så tar det runt en vecka att få grejerna om det inte är någonting som de måste ta hem först. Jag väntade då jag hade min GPA Titanium, så grejerna kom väll totalt efter ca 2-3 veckor.

Jag beställde från horze i höstas, och paketet kom snabare än vad som utlovats! Bl a så beställde jag ett broderat schabrak.

Mitt paket är redan skickat fick jag mail om idag. Efter 2 dagar, och då är det brodyr på det, snacka om snabba :banana:

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
772
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 865
Senast: qitis
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 115
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31