Nästan alla djuraffärer jag har varit i har sålt transportbur till katt som inte är godkänd för katt. Jag antar att det är samma för hundar och andra djur också.

Tråkigt! Detta är burar för permanent boende, dvs där kaninen i sämsta fall får spendera nästintill all tid, resten av sitt liv på en minimal yta.

/Ägare till frigående kaniner som har hela lägenheten att röra sig i och går på kattlåda.
 
Tråkigt! Detta är burar för permanent boende, dvs där kaninen i sämsta fall får spendera nästintill all tid, resten av sitt liv på en minimal yta.

/Ägare till frigående kaniner som har hela lägenheten att röra sig i och går på kattlåda.

Ja, just det ja, jag har också sett för små kaninburar lite överallt. :( Vi byggde alltid våra egna stora och säkra burar med väl tilltagna mått.
 
Jag har ridbyxor köpta på rea därifrån som passar iaf min kroppsform och still going strong.
 

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: Leeelot
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
729
Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 813
Senast: Ajda
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
425
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp