Sv: Horze

Köpte ett broderat schabrak, var faktiskt bra kvalitet, och lite annat småplock. Är nöjd, men skulle nog inte köpa något dyrare.

Schabraket:
100_2120.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Horze

Deras boots (av eget märke) fungerar jättebra tycker jag.
 
Sv: Horze

Stör mej på att det var 3:e bild som visas står att det är 50 kr rabatt vid varje beställning, fast det inte är det.
Gick väl ut i mitten av September om jag inte minns fel.
Har mejlat dom om det ff är rabatt med det är det inte.
Deras webb (nånting) skulle genast ta bort det för 1 mån sedan.:mad:
 
Sv: Horze

Jag har köpt två schabrak och en pensel til hovolja. Gillar schabraken, fast tyget känns rätt styvt. Föredrar Hööks schabrak då (om vi nu ska jämföra i samma prisklass) för de har mjukt tyg närmast hästen.

Kompisen (Mmajk här på buke) köpte sporrar som gick sönder efter ett par dagar...


Bild på ett av mina schabrak:
24115136.jpg


(det andra schabraket är likadant som lynxladys broderade)
 
Sv: Horze

*KL*

Vad synd att täckena är så dåliga då! De fick ju så j-kla mga snygga i år. De sålde ju däremot ut på nolltid tyvär så jag har sucktat som sören efter att de ska komma in igen. Men då kanske det inte är någon idé då...
 
Sv: Horze

Har köpt ett utetäcke (vinterfodrat) i butik tyvärr läckte detta redan vid första regnet. (lämnade tillbaka och fick penger tillbaka)

jacka beställd på internet dålig passform, armaran är jätte långa och tait över magen.

Bandagmaterial beställd på internet tog ca 2 veckor innan det leverarades då det blev missat i första paketet.
 
Sv: Horze

Köpte ridbyxor där ifrån en gång. Var rätt billiga men känns väldigt bra. Var bra i storlek och tjocka och sköna.
 
Sv: Horze

Jag beställde just ett sammetschabrak med brodyr, benlindor och lösa bensnören.

Nu hoppas jag verkligen att jag kommer hamna i den kategorin som inte är missnöjd :d

Frakten var iaf gratis just nu, alltid ngt :)
 
Sv: Horze

*kl*

Jag skulle inte köpa deras egna märken men dom är ju återförsäljare åt bla Finn-tack också och jag har deras fleecetäcke och lädergrimma och det är bland de bästa köpen jag gjort!

Men butiken är ganska stökig... Men jag har alltid fått bra service och jag har krängt diverse reklamprylar när jag handlat där också :angel: :p
 
Sv: Horze

*kl*

Jag skulle inte köpa deras egna märken men dom är ju återförsäljare åt bla Finn-tack också och jag har deras fleecetäcke och lädergrimma och det är bland de bästa köpen jag gjort!

Som jag förstog när jag läste igenom katalogen så är det Finn-Tack som äger Horze. Finn-Tack's grimmor är några av de bästa som finns, tycker jag.
 
Sv: Horze

Har bara gjort en beställning än, ett schabrak och ett ylletäcke och är nöjd än så länge i alla fall :)
 
Sv: Horze

nej finntack och horze är samma företag..
finntack är riktat mot travfolk och horze mot ridfolket men det är samma grund
 
Sv: Horze

Har köpt både regn täcke och vinter täcke och de har fungerat suveränt.
Har inte läckt igenom, fast hästarna varit ute i regn 5-6 timmar, Kanon täcke!

Köpte också deras glansiga vinterjacka, som är urläcker och varm o go..
Har också köpt 2 schabrak, som är tjocka och bra passform.
Har bara positivt att komma med..:love::love::love:
 
Sv: Horze

Jag läste deras annons i en av våra större hästtidningar, vilket lurade mig till att besöka affären. Inte f-n fanns där några av de täckena som annonserats...

Nej tack, det var enda gången jag körde dit.
 
Sv: Horze

*kl*
Personalen i butiken tillhör väl inte de som skulle placera sig högt i en kundundersökning tyvärr (dock är inte alla lika illa). Produktmässigt så vann vi ett schabrak på tävling, det broderades - jättesnyggt. Tyvärr missfärgades kantband + brodyr i tvätten. Fick dock pengar tillbaka och köpte i stället ett schabrak av annat märke.

Regntäcken har jag köpt, ingen vidare kvalitet tyvärr. De kasserades efter några månader.

Butiken i Sthlm skulle behöva personal som hade lite mer kunskap och var mer serviceminded än de som jobbar där idag. Dom har nog tappat kunder pga detta.
 
Sv: Horze

KL

Mitt favorittäcke kommer därifrån! Det är hur bra som helst, och ligger still och bra på min häst som är omöjlig att hitta passande täcken till. Hoppas det håller sig så, på den här tråden verkar det ju inte direkt som om alla är nöjda...
 
Sv: Horze

Butiken i Sthlm skulle behöva personal som hade lite mer kunskap och var mer serviceminded än de som jobbar där idag. Dom har nog tappat kunder pga detta.

Det var där jag var ochjag tyckte de var otroligt hjälpsamma. Fick prova grimmor på hästmodellen, var tillbaka och bytte grejer två dagar senare trots att det inte var bytesrätt (hade jag missat). Sprang med och kollade efter akryl (ej fleece) lindor åt mig, etc etc etc. Överlag väldigt hjälpsamma i butiken och rea-avdelningen. Shoppar gärna där igen.
 

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: Leeelot
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
726
Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 813
Senast: Ajda
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
425
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp