Horzes benlindor, färghjälp!!

pinky

Trådstartare
Jag tänkte köpa vanliga elastiska benlidor från Horze, men vet inte riktigt vilken färg jag ska välja. Kanske är ingen riktigt rätt... :confused:

Den som i "färgrutan" ser mest klarröd ut -chili pepper- ser på fotot av själva lindan väldigt orange ut, medan den mörkröda färgen ser just väldigt mörkröd ut.

Jag vill ju ha vanlig hederlig röd, klarröd, så vilken tar man? Eller är ingen av dem rätt? Någon som köpt och kan beskriva dem?:D

Sv: Horzes benlindor, färghjälp!!

Skulle nog ta chili pepper om jag var du men har tyvärr itne sett lindorna! Tänkte dock åka över dit nån dag, kan kika på dem om du vill. Är det jättebråttom?

Skulle nog ta chili pepper om jag var du men har tyvärr itne sett lindorna! Tänkte dock åka över dit nån dag, kan kika på dem om du vill. Är det jättebråttom?

Det är absolut inte bråttom! (Jag tänkte handla fraktfritt, men det erbjudandet gäller väl ett tag till?)

Det vore jättesnällt om du kunde slänga ett öga och rapportera. :laugh: :bow:

De har ju faktiskt en annan elastisk linda på hemsidan, som jag inte såg i katalogen. Den är 10:- dyrare/4-p, men den benämns just "röd" och inte "chili pepper"...

Dessutom utan den fula loggan. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hoppas denna tråd är OK, men det brukar ju alltid finnas en om senaste Höökskatalogen, så... :D Jag har lite funderingar på några... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka