Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ger det till mina 2 hästar och balarna väger ca 40 kg. Viktigt att använda inom 3-4 dagar men det beror ju på kvalitet och hur blött det är samt väder ute. Jag öppnar hela balen, klyver den på mitten och ser då att den är OK.
ja det fungerar bra.. har du ett lite kallare rum någonstans i stallet så kan du ha den öppnade balen där.. då håller den lite bättre än om den står varmt..
vi ger det till våra hästar å det håller tills man har använt upp balen förutom (hade bara två hemma ett tag) när det var varmt ute och man höll på att vänja in dom på det
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Islandshäst Det stod i eventet från början om jag inte missminner mig. Jag tävlar på lördagen men funderar på att åka och titta lite nån annan dag med 😁