Bukefalos 28 år!

Hosta efter sövning

_Maria_

Trådstartare
Min ena katt var hos vet förra Onsdagen för att fixa lite med tänderna. Efter dett så har hon hostat och rosslat. Rosslet försvann och sen har det varit hosta som blivit bättre och bättre. Jag ringde i Måndags och berättade om det och frågade om jag skulle komma in. Men de sa att katterna kan bli irriterade i luftrören av intuberingen. Men hon har aldrig blivit såhär innan vid sövning..Hon fick precis en hostattack (som om hon skulle kräkas) och jag tkr synd om henne. Kan de ha skadat luftrören på något sätt? Har ni varit med om liknande?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Hästvård Min häst har känts stel och lite ovillig i ridningen senaste tiden. Har haft ut ET som har konstaterat att han har väldigt ont i nacken...
Svar
6
· Visningar
2 203
Katthälsa Bengi (som är minst 13 men ev betydligt äldre, då han dök upp hos oss 2006 från typ ingenstans) har varit jättedålig en tid. Han har...
2
Svar
22
· Visningar
9 106
Senast: mollyphlox
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 017
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp