Bukefalos 28 år!

_FiA_

Trådstartare
För någonstans mellan 9-11 månader sedan så hade jag influensa med världens rethosta. Jag blev frisk från influensan och rethostan var riktigt jobbig många veckor sedan blev den stegvis bättre. MEN ända sedan dess så har hostan kommit och gått, aldrig är jag helt bra. Det känns som att det retar i halsen ständigt, och om jag ansträngt rösten lite mer en dag så börjar jag hosta mer. Nu har det ju snart gått ett år, och den vägrar försvinna. Vissa dagar hostar jag till ett par gånger på hela dagen och ibland så är den värre.

Vet att jag borde söka läkare.. men av olika anledningar så är jag så fruktansvärt less på sjukhus och läkare. Sedan är jag också lite rädd för vad jag ska få veta, tänk om det aldrig går bort? Kanske är något allvarligt? Astma? Men om det är astma är det inte väldigt konstigt att det var just när jag hade influensa som det började?
 
Sv: Hosta

Det brukar kunna vara så det börjar ibland. Numera tar jag alltid astmamedicin när jag blir förkyld, enligt läkares ordination.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 712
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 317
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 952
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp