Höstföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha!! Gråt va det visserligen, Caspian är löjligt mammig och låter som att pappan va en barnaplågare för tillfället. Men det är så det är i perioder.. (Sammy va likadan under amningsperioden)
Men maten va perfekt:up:
Låter gott med löptur o komma hem till lagad mat :love:
Och väldigt hög igenkänningsfaktor på gråtande bebis hos pappan :grin: efter svängen i stallet ikväll grät bebis och var helt förtvivlad över att jag varit borta i 1,5 timme. Sen somnade han på min mage :heart jag förstår att pappan känner sig lite överflödig emellanåt :angel:
 
Här funkar faktiskt pappa bra, jag har inte märkt att bebis är särskilt mammig faktiskt :) Bara när han blir hungrig som inte pappa funkar såklart!

Förresten tror jag det är dags att starta ny tråd då vi är uppe i över 100 sidor! Jag fixar :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
25 659
  • Låst
Gravid - 1år Såg inte någon tråd för oss blivande höstföräldrar så jag tog mig friheten att skapa en. Fyll på listan! September 13 - Energi, andra...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
113 854
Senast: Emtherlia
·
Småbarn Välkomna till en ny tråd! Augusti 20 - Emtherlia - flicka på 47 cm och 3045 gram (BF 30/8) 30 - Blueberry - flicka, 50,5 cm och 3475...
70 71 72
Svar
1 432
· Visningar
77 637
Senast: turbofling
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu har alla bebisarna kommit och lagom till deras första jul så fortsätter vi att hänga här i nya tråden :heart September 1/9...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 388
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp