Just nu är jag och ungarna hos mormor. Det går bra, men lillasyster är i nån fas att läggning är svårt (även hemma).Jag vågar knappt skriva det men den här veckan har faktiskt varit mycket bättre än på länge här hemma. Vi har fortfarande jobbiga nätter, går kanske en bra på fyra dåliga, men de känns my ner nöjdare på dagarna. Känner själv att mitt tålamod är mycket bättre och det påverkar ju sjukt mycket, kanske för att jag vet att det snart är slut och därför känner att jag vill ta tillvara lite mer på tiden. Plus att jag idag ska på spa med min mamma och mina systrar! Har längtat i ett halvår, det ska bli helt fantastiskt! Nästan ännu bättre är att min sambo tog med pojkarna till sina föräldrar redan igår så jag har sovit en hel natt för första gången på typ 1,5 år och hade kanske mitt livs kväll igår när jag satt här i soffan och beställde hämtmat och såg på film
.
Hur har ni det?
Hon gråter och typ kastar sig, tuggar på fingrarna. Tror det är tänder som spökar. Hoppas det, för även om det är tufft är det ändå en förklaring.
I november ska jag iväg på konferens i jobbet. Då kommer jag sova hos min mamma - utan ungarna. Första gången någonsin utan lillasyster. Hoppas på att sova hela natten då. Planen är middag på restaurang med min mamma då.