Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här med namn förresten, SÅ SVÅRT! Pojknamn är ju helt omöjligt. Skatteverket ligger inte på latsidan, vi fick hem pappren dagen efter han var född![]()
Det här med namn förresten, SÅ SVÅRT! Pojknamn är ju helt omöjligt. Skatteverket ligger inte på latsidan, vi fick hem pappren dagen efter han var född![]()
En speciell slags prestationsångestMen ellerhur? Killnamn är sjuuukt svårt?!
Iofs har jag börjat tveka på vårt toppnamn nu, haha. Herregud, ska ju ändå döpa ungen till något hon förhoppningsvis ska heta hela livet![]()
Så svårt! Vi har 2 namn vi tänkt oss men jag vet inte? Vi kan inte riktigt bestämma oss så nu heter hon "bebis" och "lillasyster"
Alla undrar dock vad hon ska heta... Vi med!![]()
Exakt samma härSå svårt! Vi har 2 namn vi tänkt oss men jag vet inte? Vi kan inte riktigt bestämma oss så nu heter hon "bebis" och "lillasyster"
Alla undrar dock vad hon ska heta... Vi med!![]()
Ja alltså SÅ många gånger folk har frågat, både innan och efter han föddes, ”har ni funderat på namn?”Först undrar alla när bebisen ska komma, sen vad den ska heta...![]()
Ja alltså SÅ många gånger folk har frågat, både innan och efter han föddes, ”har ni funderat på namn?”
Mitt svar blir alltid NEJ oavsett för folk ska också alltid ha åsikter om vilka namn man funderar på![]()
Svårt! Man vill ju att det ska vara ens eget beslut och kännas rätt i magenVi har ju sagt Signe ett bra tag. Men att det inte bestäms förrän hon kommer ut. Men nu kallar alla andra henne Signe, så nu börjar jag tveka
Suck.
Svårt! Man vill ju att det ska vara ens eget beslut och kännas rätt i magenNi får fundera, ibland faller det sig naturligt efter att bebisen är ute
![]()
Jag med, som tillhör vintertråden. Men så himla bra med era uppdateringar i förberedande syfte, både vad gäller höggraviditet, förlossningar och första tiden efter. Guld verkligen för att kunna förbereda sig på vad som komma skall!Jag kollar också tråden heeeela tiden de senaste veckornagillar alla uppdateringar som görs oavsett vad de handlar om!
Jag med, som tillhör vintertråden. Men så himla bra med era uppdateringar i förberedande syfte, både vad gäller höggraviditet, förlossningar och första tiden efter. Guld verkligen för att kunna förbereda sig på vad som komma skall!![]()
Åh, här har vi också ett satt arbetsnamn på bebis, med klausulen att det sen kanske inte passar… Och det är så galet svårt att veta om det verkligen känns rätt! I och med pojke (håller med om svårigheten med namn där…) så har vi liksom inga alternativa namn som känns bra heller, så ja…Vi har ju sagt Signe ett bra tag. Men att det inte bestäms förrän hon kommer ut. Men nu kallar alla andra henne Signe, så nu börjar jag tveka
Suck.
Ja det är toppen att hänga med i andra trådar! Jag läser just nu gamla trådar som varit aktiva för att få mer tips och igenkänningJag med, som tillhör vintertråden. Men så himla bra med era uppdateringar i förberedande syfte, både vad gäller höggraviditet, förlossningar och första tiden efter. Guld verkligen för att kunna förbereda sig på vad som komma skall!![]()
Haha ja, men även den väntan är bra att bli påmind om ibland.Väntan, är tydligen att vänta, om man ska vara som jag
Fortfarande helt orimligt förvånad över att jag skulle gå ÖVER?! Haha, var såå säker på att hon skulle va tidig ju.
Åh, här har vi också ett satt arbetsnamn på bebis, med klausulen att det sen kanske inte passar… Och det är så galet svårt att veta om det verkligen känns rätt! I och med pojke (håller med om svårigheten med namn där…) så har vi liksom inga alternativa namn som känns bra heller, så ja…
Men förhoppningsvis klarnar det för er när bebis är ute! Signe är för övrigt jättefint!