Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att du och bebisen får vila låter det som. Hoppas det går undan nu sista biten så du orkar med.6 cm öppen och mjuk, och får värkstimulerande.
Fick dock stänga av det innan när hjärtljuden dök och rummet blev fullt med folk. Sjukt jobbigt.
Har lite förhöjd temp och typ frossa, och så ingen sömn. Så jag är sliten
6 cm öppen och mjuk, och får värkstimulerande.
Fick dock stänga av det innan när hjärtljuden dök och rummet blev fullt med folk. Sjukt jobbigt.
Har lite förhöjd temp och typ frossa, och så ingen sömn. Så jag är sliten
Fy det är tungt! Att de inte satt igång dig? Styrkekram till dig!Förlåt för mitt gnäll men jag håller på att kräkas på livet just nu. 9 dagar över tiden och bara tanken att det kan bli att jag ska gå till den 16/11 får mig att må skit.
Fy det är tungt! Att de inte satt igång dig? Styrkekram till dig!
Jag förstår! Det är olika i olika regioner har jag förstått, jag fick välja att vänta in att det startade av sig själv eller sätta igång efter 5 dagar över tiden. Jag valde att vänta men mår man inte bra känns det ju som att de borde ta med det i bedömningen! Hoppas bebisen behagar anlända snart!Här sätts man igång efter 42 fulla veckor så jag får fint vänta..![]()
Vilken pärs.
Fortsatte ha vidriga värkar, och hjärtljuden gick ner igen och jag hade fortfarande inte öppnat mig mer än till 6 cm.
Slutade med att läkaren sa att "nej nu räcker det" och så avbröt vi.
15.48 kom hon med snitt som gick jättefint men jag är såå trött nu
Supergullig och alldeles hel och fin![]()
Grattis till bebisVilken pärs.
Fortsatte ha vidriga värkar, och hjärtljuden gick ner igen och jag hade fortfarande inte öppnat mig mer än till 6 cm.
Vilken pärs.