Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hör och häpna, lunch avklarad utan illamående!
Nu ska jag bara bli pigg med (redan sovit två timmar idag)
Alltså man är ju känslig nu...Har haft känslan av att vilja gråta hela veckan men det har gått bra. Igår rann det över och jag bröt ihop totalt när jag inte förstod vilken storlek på skor jag skulle köpa till dottern
Rimligt!
Åh, hoppas det fortsatt likadant! Eller hur mår du idag?
nästan allt illamående är borta men jag är sinnessjukt trött. Sover halva dagarna och hela nätterna![]()
Åh ja man känner sig lite dum men det är ju inget konstigt att hålla det hemligt i början. Jag har tillfälliga arbetsuppgifter pga pandemin och jobbar i en annan arbetsgrupp, hade samtal med min chef precis innan jag fick reda på att jag var gravid och hon var superpeppad över att jag snart skulle komma tillbaka till dem eftersom jag varit borta ett år redan... oops! Lagom till att jag kaaaanske kan få jobba i alla fall 50 % med ordinarie arbetsuppgifter så är det väl dags att berätta för chefenHade utvecklingssamtal med chefen igår. Kändes så himla hyckligt att prata om året precis som att jag ska jobba helt som vanligt![]()
Har ni tips på nån bra mössa? Tycker alla glappar och åker runt fast det är rätt storlek och band runt hakan (hakorna).
Men haha, oj!Jag får en känsla av att detta hamnat i fel tråd?![]()
Åh grattis!Jag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..
Vi väntar barn nummer två, en spontan överrasknings-graviditet
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.
Var på KUB idag och bf är 12 september.
Finns det någon lista här i tråden?
Tjuvläser tråden, ska INTE ha fler barn just nuJag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.
GrattisJag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..
Tjuvläser tråden, ska INTE ha fler barn just nu
Men, det är precis som för oss fast ett år senare. Storebror född mars 2019 efter IVF. Spontant gravid trots säkra perioder. BF var 12 september 2020. Hon föddes 10 september. Jag och sambon är fortfarande i chock över hur lätt jag blev gravid efter att vi försökt med ägglossningsstickor och annat i över 18 månader med sonen.
Stort grattis!