Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igenkänning. Min dotter som är snart 1 år och 9 månader är inne i en så jobbig fas just nu. Sömnen har varit katastrof de senaste nätterna och hon är sjukt intensiv. Igår satt jag på golvet och hulkgrät. I natt när hon bara skrek och skrek funderade jag på hur jag ska orka med en till.Efter +30 graders värme och flyttkaos i över en vecka med 2-åring som varit helt galen (väldigt förståeligt iochmed kaoset) så tvivlar jag starkt på att jag kommer klara av att bli tvåbarnsmamma.
Tålamod och energi har inte funnits alls och jag har velat typ gråta konstant.![]()
Yay!100 dagar kvar!Visa bifogad fil 74131
Yay!Kul med magbild, ska se om jag får till någon jag med. Så kul att ha sen
![]()
Men ja!Tänkte att jag och maken skulle ta varje söndag. Lyckats en gång hittills. För tre veckor sen
![]()
Klumpiga människor alltså"När ska du föda?"
"I oktober"
"Oj, men du är ju så stor"
"Ja, jag vet"
Fantastiskt konversation för mig som redan känner mig MYCKET medveten om stor mage.
Klumpiga människor alltsåJag tror att en del tänker så om mig också men har inte fått höra det rakt ut än. Mer ”jaha men då är det ju LÅNG tid kvar”, underförstått att de trodde det var snart
![]()
Mm, jag tror inte de fattar. Jag fick höra för flera veckor sen ”börjar det bli tungt nu” och att jag ”blivit tjock”. Tack, verkligen, vad snällt sagt. Det är liksom inte så lätt att hänga med mentalt att man blir större så snabbt och inte känner igen sin kropp.Ja precis, jag vet att det inte var illa menat men det sätter sig liksom ändå, särskilt eftersom jag själv redan tycker det är jobbigt att magen blivit så stor så snabbt.
Mm, jag tror inte de fattar. Jag fick höra för flera veckor sen ”börjar det bli tungt nu” och att jag ”blivit tjock”. Tack, verkligen, vad snällt sagt. Det är liksom inte så lätt att hänga med mentalt att man blir större så snabbt och inte känner igen sin kropp.
"När ska du föda?"
"I oktober"
"Oj, men du är ju så stor"
"Ja, jag vet"
Fantastiskt konversation för mig som redan känner mig MYCKET medveten om stor mage.