Säger detsamma @Sleepan !Jösses vilken berg- och dalbana!Hoppas ni kan hitta lite lugn mitt uppe i allt.
Vad säger läkarna, kan det ha varit ett bråck som har läkt eller vad tror de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger detsamma @Sleepan !Jösses vilken berg- och dalbana!Hoppas ni kan hitta lite lugn mitt uppe i allt.
Vad säger läkarna, kan det ha varit ett bråck som har läkt eller vad tror de?
Är i vecka 17 nu och är ganska säker på att det är bebis jag känner därinne, igår var det nämligen disco i magen precis lagom tills jag skulle gå och lägga mig.Låg i en halvtimme innan jag kunde somna!
Det kommer säkert gå jättebraSitter hemma nervös och jävlig och försöker ladda inför fostervattenprovet. Jag vet ju att det inte ska göra så jätteont, men känns sjukt obehagligt ändå
Som föredetta nålfobiker är jag inte heeelt bekväm med sånt här, även om det är typ 100% bättr än det har varit![]()
Det kommer säkert gå jättebraMen förstår, tycker också det är jobbigt med nålar, även om jag klarar det bättre nu än förr.
Hur fort får man svar efter fostervattensprov? Håller tummarna att ni får veta ordentligt nu som gör att vilket beslut ni än tar känns tryggt och rätt.
Jaa, jag har gått KBT för skiten så nu går det bättre iaf. Oerhört tacksam över att jag tog tag i det!
En vecka för första svaret ungefär, sen ytterligare en vecka för utökat svar.
Jaa, hoppas vi kan bli klokare. Känns som att vi är i något slags limbo nu... Man vill ju lita på läkarna som säger att det ser normalt ut, men det är svårt.![]()
Vad skönt att ha det gjort! Håller tummarna för ett bra svarÖverlevde, men fyGjorde inte jätteont, men var läskigt!
Nu är det bara att vänta...
Jag har inga riskfaktorer så jag kommer inte vaccinera mig förrän de säger att alla gravida ska göra detHar eller ska någon av er covidvaccinera er nu? Jag är 36 så kvalar in till att få vaccin nu i fas 3 pga ålder. Men hur fungerar det praktiskt? Är ju inte som att någon i vaccinationsrymden vet om att jag är gravid och får för sig att skicka en kallelse
Typisk sak jag glömde fråga när jag var på mvc igår...
Jag är oxå 36, så ringde min vårdcentral och fick en tid dagen efterHar eller ska någon av er covidvaccinera er nu? Jag är 36 så kvalar in till att få vaccin nu i fas 3 pga ålder. Men hur fungerar det praktiskt? Är ju inte som att någon i vaccinationsrymden vet om att jag är gravid och får för sig att skicka en kallelse
Jag är oxå 36, så ringde min vårdcentral och fick en tid dagen efter
Första sprutan tagen, andra sprutan är typ när jag har BF, så lär få flytta på den tiden.
Har eller ska någon av er covidvaccinera er nu? Jag är 36 så kvalar in till att få vaccin nu i fas 3 pga ålder. Men hur fungerar det praktiskt? Är ju inte som att någon i vaccinationsrymden vet om att jag är gravid och får för sig att skicka en kallelse
Inget alls, de trodde på migOkej! Behövde du har med dig intyg eller ngt på att du var gravid? Iofs om andra sprutan är vid BF kanske magen räcker som bevisMen för mig är det tidigt och syns ingenting än. (Är i v 10 så är ju inte riktigt aktuellt än ändå som jag förstått det).
Härligt! Äntligen lite "lön" för mödan tänker jag![]()