Hotell i Oslo

Tassetass

Trådstartare
Jag och svägerskan tänkte ta med våra respektive och spendera några dagar i Oslo. Är det någon som har tips på bra hotell, gärna med lite fin utsikt och bra frukost. Om gymmet är bra så är det ett stort plus!

Rekommenderar Scandic Holmenkollen Park. Jättebra frukost och fantastiskt fin utsikt över hela Oslo!
(Känner ej till gymstandarden dock)

Rekommenderar Scandic Holmenkollen Park. Jättebra frukost och fantastiskt fin utsikt över hela Oslo!
(Känner ej till gymstandarden dock)

Tack! Det ser ju toppen ut!

(Tar gärna emot tips på centrala hotell också, vet inte om vi kommer med bil eller buss.)

Vi bodde på Scandic St Olavs plass. Superfräscht rum (liksom hela hotellet) och mycket bra frukost. Inte farligt dyrt heller.

Liknande trådar

Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
939
Senast: Soapbubble
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större... 2
Svar
37
· Visningar
1 675
Senast: LadySara
·
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
471
Senast: Mineur
·
Fritid I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte...
Svar
4
· Visningar
268
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka