Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Vems var hästen då??
Sen kan det ju diskuteras hur moget det är att hota med piket och Hells Angels!!!
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Håller med dig och verkar skumt att hon skulle sälja hästen om det var hans.
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Vilken meningslös notis. Om tidningen inte har mer uppgifter undrar jag varför de skriver något överhuvudtaget?! Jag tycker ofta man läser liknande artiklar, som liksom bara skapar frågetecken...
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

handlar troligtvis ponnyn som står i mitt stall. isåfall menar mannen på att kvinnan bara är pappersägare och att han stått för kostnaderna. honom skulle inte jag vilja komma på kant med, men mest synd tycker jag om dottern.
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Varför köper han inte hästen av henne istället det skulle bli mycket billigare. Mordhot kan kosta skortan!
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

vet vilka detta handlar om.. Och jag tror inte att han får köpa hästen av "mamman". Håller med Sundance, mest synd om dottern som rider hästen.
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Inte jag heller :mad: ... Men det var kanske inte så spännande som det lät, av inläggen ovan att döma...
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

På pappret äger "mamman" hästen men i nuvarande så betalar "pappan" all omkostnader..
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

jag har läst igenom alla era sitat o jag kan säga det att det e mig o min häst det handlar om jag e dottern till mamman som försöker sälja häst .. hon vill sälja hästen pga att hon måste ha pengar o drf så vill hon sälja min häst ... hon tog hästen i sommras för mig o lovade att han skulle koma tbx .. sen så fick jag alldrig tbx han ... sen tog min tränare kontakt med mig o sa att jag skulle komma o rida hästen .. sen dess så har jag ridit hästen o mamma har försökt sälja honom en gång under den tiden .. o jag va med när min pappa o mamma pratade det va faan ingenting om att det stog en piket busss backom höörnet .. eller nått av dom där hoten .. bara att min mamma e pappersägare .. för alla vet att jag fick häästen o att det e jag som har tat hand om den .. efter som att jag e minderårig får jag ej stå som ägare på häästen .. men det e papap som har betalat alla mina saaker .. o dom sakerna har min mamam beslagstagit o försökt sälja till mina kommpisar som har häst .. o det där om att pappa ska betala hästen det sak han inte mamma tog min nya pessoa sadel som gick på 14,500 o sålde den . o jag hade inte ens hunit rida i den ..
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Oj, vad trist!:( Låter inte som nån supermamma precis. Hoppas du får behålla din häst och att dina föräldrar lär sig samarbeta!
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

det är ingen som har hotat med piket eller Hells Angels i den här frågan om hästen det är inte första gången som den här mamman har ljugit om saker om dottern och pappan hon annmäler allt som hon kan på dom. men har man get något i gåva kan man inte ta till backa det eller ????????. en mamma som säger till sin dotter att hon är lika sjuk i huvudet som sin far hur tänker en mamma då. jag tycker att det här verkar vara en far som bryr sig om sitt barn och en mor som inte tänker på annat en sig själv. ska bara säga en sak on gör det här bara för att den stora flickan valde att bo med sin far ta bara vid jul och när hon fyllde hon fick inga jul klappar ingen födelse dags pressent medans hennes lilla sysster fick det säger det er inget tänk lite. obs pappan säger inte att det är han som äger hästen det är dottern som gör det kolla med era försäkrings bolag varför mamman står på hästen det är olders gräns på det.
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

det är ingen som har hotat med piket eller Hells Angels i den här frågan om hästen det är inte första gången som den här mamman har ljugit om saker om dottern och pappan hon annmäler allt som hon kan på dom. men har man get något i gåva kan man inte ta till backa det eller ????????:confused: :confused: . en mamma som säger till sin dotter att hon är lika sjuk i huvudet som sin far hur tänker en mamma då. jag tycker att det här verkar vara en far som bryr sig om sitt barn och en mor som inte tänker på annat en sig själv. ska bara säga en sak on gör det här bara för att den stora flickan valde att bo med sin far ta bara vid jul och när hon fyllde hon fick inga jul klappar ingen födelse dags pressent medans hennes lilla sysster fick det säger det er inget tänk lite. obs pappan säger inte att det är han som äger hästen det är dottern som gör det kolla med era försäkrings bolag varför mamman står på hästen det är olders gräns på det.
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Svårt att tycka ngt, när man inte vet vad som ligger bakom alla konflikter...Men hota man så har det gått över gränsen oavsett:smirk:
 
Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär

Oj oj oj, hoppas det ordna sig för dig och hästen....

Håller tummarna;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är två saker som just nu känns extra viktiga för mig att ta tag i för mitt välmåendes skull. Egentligen inga akuta saker, utan mer...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter (Norrköpings Tidningar) Polisen stoppade ett en bil med hästsläp på E4 under tisdagskvällen eftersom föraren körde vingligt och för...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Lerums Tidning) En okopplad kamphund gav sig på en häst och bet den i mulen. Vid halv femtiden på tisdagseftermiddagen var en 40-årig...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Upsala Nya Tidning) Under söndagskvällen omkom en 32-årig kvinna i Vettsta efter en ridolycka. Nu kommenterar Svenska Ridsportförbundet...
Svar
0
· Visningar
1 013
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp