Hotmail/msn

Mela99

Trådstartare
Vad är fel? Varför fungerar helt plötsligt inte hotmail eller msn? Loggar jag in på hotmailen så hänger sig sidan ALLTID. Men endast den sidan, inget annat. Msn går inte att logga in på då det inte går att trycka på ikonen längre/msn-rutan kommer inte upp. Provade web-messenger idag, vilket inte heller fungerar. Loggade in och allt men ingen ruta kommer upp.

Facebook har också krånglat lite, men blivit bättre. Varje gång jag loggar in står det "sidan kan inte visas", men brukar bara gå att ladda om den så är det lugnt. Men ett tag höll den på och dumma sig hela tiden med "sidan kan inte visas" när jag var inne där. Men den laddade sidan först, och sen kom det meddelandet strax efteråt och sidan försvann.

Är det någon inställning jag kan ändra på?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Hotmailadress sedan många år tillbaka och den har fungerat klockrent. Men idag kom det vid inloggningen ett meddelande att...
Svar
4
· Visningar
2 262
Senast: magruder
·
IT & mobiler Nu har jag en gång för alla tröttnat på Pixbox. Jag gillar den fotosidan när den fungerar. Lätt överskådligt och lätthanterat. Men...
Svar
2
· Visningar
2 414
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Varför har msn börjat fungerar inne i hotmailen? Alltså att man står som inloggad fast man bara är inne och kollar mailen. Vet flera...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: -Remont-
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka