JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
asp-en
Startdatum
Startdatum
22 Maj 2006
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
645
är det bara för mig hotmail inte fungerar
Sv: hotmail :S
Det funkade inte för mig för ett par timmar sen, men nu är det helt ok igen
åå jag vill okså att det ska funka
Njaa, motarbetar lite emellanåt.. Men hela min dator motarbetar mig
IT & mobiler
Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig.
Men jag galet mycket...
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
IT & mobiler
Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan...
2
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Ja, risken kändes överhängande att få dessa efter sig, det var därför vi inte vände utan stannade kvar och väntade ut dom. Hästarna var...
miumiu
10 minuter sedan
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
25 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 264
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag upplever själv stor skillnad mellan CoPilot och ChatGPT. Jag upplever att ChatGPT oftare söker på nätet och använder vettiga källor...
Snubbelfot
55 minuter sedan