MsSleepalot

Trådstartare
Om man ska fylla i vilken e-postserver man har och har hotmail, vad skriver man i då? Och typ av server (POP3 eller IMAP)? Och port?

Sv: Hotmail

För att få mailprogram (antar att det är det vi snackar om?) att fungera med hotmail måste du använda dig av Hotmail Popper (http://www.boolean.ca/hotpop/), anledningen till detta vet jag inte riktigt, men det fungerar i alla fall inte annars.

Sv: Hotmail

Var visst en begränsning på denna
The trial is fully functional but will expire after you upload and download 100 messages. If you choose to purchase Hotmail Popper, the cost is $17.50.

Jag tror du kan fylla i 127.0.0.1 som server i ditt mailrprogram sen...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
943
Senast: soom
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka