House of charisma

Sv: House of charisma

Har flera av deras träns m.m. och dom är riktiga slitvargar om man så säger....
Har varit lite dålig med att underhållssmörja grejorna men det verkar som om det inte spelar så stor roll bara man har smort och fettat in dom före användning.
Dom första tränsen hade en förmåga att spricka i färgen när man vek lädret men det har jag inte upplevt på dom senare tränsen, dom har ju bytt läderlevarantör bara för att dom inte var nöjda med den dom hade först....

Puttar tråden för jag undrar med ;) Har spanat in ett par av deras hack, speciellt de med krokodilskinn i lack! Nån som haft/har dem?

Jag har ett svart i krokodil och jag är jättenöjd med det.
Köpte det på sensommaren 11 och då använde jag enbart det i flera månader.
Nu varvar jag det med bett.

Kan inte se att det har blivit några sprickor eller så ännu.

Nu väntar jag bara på att dom ska ta in ett i röd krokodil också :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Rosett
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
167
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31