Hovlack och vit-creme?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Nellie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 782
N

Nellie

Vet inte om den här tråder hamnar nrätt nu men :crazy:

Har läst i andra trådar att det finns hovlack (som torkar så inget damm fastnar) och vit-creme för gula fläckar som inte går bort och så. Är det någon som vet var något av det finns? har aldrig sett det nämligen... Tack på förhand :)

Sv: Hovlack och vit-creme?

Hovlack finns väl i de flesta ridsportaffärer (finns även färgat svart) Tough stuff, funkar som hovlack också. Vitcreme har jag dock aldrig hört talas om (däremot skimmelschampo).

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 176
Senast: Thaliaste
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 544
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka