Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har bara det jä*la målet med att vinna 1 equus kvar nu, vet att det diskuterats tidigare men HUR gör jag?! Nån kanske vill gå in på min sida och klara det åt mig??
Väljer man den dåligaste hästen så får man ju bara upp dåliga tävlingar? Eller vad gör jag för fel?
Har tappat lusten lite med spelandet nu så kanske vore kul att börja med troféerna istället
Ja det kan vara lite knepigt, jag hittade fälttävlanstävlingar som hade så dåligt. Om du vill kan du få låna min shettis, han får upp såna tävlingar typ hela tiden
Har reserverat! Han är tyvärr inte inackorderad någonstans men det är bara att ta vilket ridcenter som helst för 3 dagar. Du kan reservera tillbaka honom när du klarat det
Shit, det gick fort! Redan klarat målet
Tusen tack, igen!!
Reserverar tillbaka honom!
Hm, vissa av troféerna har jag ju klarat fast jag inte har fått dom, skumt... kanske tar ett tag innan den fattar det?
Eller måste man börja om med allt from att troféerna börjar?
Någon som kan tänka sig att inackordera min lilla hanno Bertil på sitt ridcenter? Han ska bli Grand Prix-stjärna och behöver stå i ett center med minst 58 e i lektionspris.
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...