Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade min TV på denna skänk förut men jag tittar så sällan på TV numera så när jag köpte denna krukväxt så fick teven flytta ned på golvet ( ) och denna ta platsen istället. Saknas nu bara tavlor
Vi har en väldigt smal, liten och T-formad hall utan fönster som jag äntligen tagit tag i. Både matta och lampskärm är loppisfynd. Irl matchar de varandra mycket bättre
Behöver en tavla på väggen bakom lampan, hoppas få till den under veckan som kommer.
Idag var det ett år sedan som jag flyttade. Har haft svårt att känna hur jag vill ha det på en del ställen och behövt känna efter.
För en vecka sedan tapetserade en kompis och jag min hall och jag är så nöjd! Innan var den läskigt vit och ointressant, nu ska den bli färgsprakande konstgalleri!
Sent, men så nöjd med årets påskris. Det är ull från grannens får som jag dels gjort bolllar av, dels färgar med gurkmeja och hängt i tussar. Urblåsta ägg också.
Äntligen fått se bilder på nya taket som lades på i höstas i sommarstugan!
Blev lite lustigt med de avsågade plankorna (kan inte minnas att de såg ut sådär förut) men de är bara där vid kanten, resten ser ut som den i mitten så jag väljer nog att se det som charmigt
Främst av allt, det är inte längre öppet i takfoten! Man kunde nästan se ut där förut.
Nu kliar det dock i fingrarna att riva ned den här gamla tapeten! Och antagligen måla i grått som den del av väggen redan är målad i föregående inlägg.
Men jag funderar på vad man ska måla taket i Jag hade inget emot trä färgen där förut men nu är det lite väl stora kontraster mellan nytt och gammalt.
De fläckiga takstolarna skulle man ju kunna passa på att måla i vitt igen så att de matchar de som redan är vita. Men vad för färg passar att ha på taket då? Eller olja? Förslag?
Bukefalosnyheter
Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet.
Först, lite om vad som hänt det senaste året:
Jag har som...
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...