Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, eller hur! Helt värdelöst och i ymnighetshornet så fick jag bara en molntapp och lite småkrafs som äpplen m.m. Då slösade jag ett till och fick tyvärr lika dåliga saker. Sur är bara förnamnet
jag är ganska nöjd än så länge, har inte fårr nått spektakulärt direkt, men två plutos pergament, en massa nya lotter, åp och eq Hoppas på en storvinst med såklart!
Hej förresten alla!
Är sprillans ny här på buke och spelat howrse i ca 2 månader.
Är vän med flavor irl. Kan tänka mig att hon börjar bli trött på att behöva hjälpa mig så jag tänkte att jag kunde börja tjata hål i huvudet på någon annan
Nej då
Iallafall tack till de som hjälpt mig hittills! Det var någon som var en pärla som var villig att erbjuda mig hjälp med mål 91 Ni verkar vara ett gött gäng här.
Haha jaa jag fick två babycorns efter 20 försök. Nu går det lika trögt så det är väl min grej xD
Okej då ska jag lägga till kommentarer så jag vet vilka ni är på howrse. Kan bli så förvirrande :P