Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det verkar ju omöjligt på förhand, undrar hur fasen de gör?! :eek:

Det är absolut inte omöjligt ;) Jag antar att deras GP ökar rätt bra fortfarande då de inte har kommit så högt upp (hannosarna ökar ju bara drygt 0,40-0,60 per helgeneration numera :mad:). Så om man avlar med 75-80 bluppat bara så kan man ta igen det försprånget ganska snabbt egentligen. Tar man bara var tredje generation 100-bluppat så de inte tappar alltför många färdigheter så är det lugnt :angel:

Va så jag gjorde med hannosarna när jag började och jag knappade in i en rasande fart :devil: :rofl:

Jag heter ThBet och jag tror att jag försökte pm:a dig på howrse om en betäckning. ;) Nu har hon iaf fått en omgång bebisar, men jag lär ta fler på henne så då blir jag superglad om du har en bra hingst till mig! :D

Aha, är det du? Förlåt.. :o Är en del som PM:ar mig angående betäckningar så ibland orkar jag inte svara när vissa inte tar ett nej utan ska ha så otroligt högt gp på hingstarna.. :crazy:

Haha, japp! Bästa hingsten, fullbluppad och gratis - jag bara kastar ut såna betäckningar höger och vänster :banana:

Fast en var lite söt när jag sa nej och hon inte accepterade de. "Men snäääälla? Jag kommer ändå inte att komma ifatt dig ;)"

Fast nä nu hade jag redan klarat? :confused: Måste varit någon annan som hade sista kvar men inte sagt det :p

Haha vilken tur :D

Lily - har du fortfarande sista kvar? Tänkte om någon annan behöver :)

Nix, det försvann!

Åhå, fler fina Connisar!! Glöm inte bort mig jag avlar oxå på dem ;)

oj, jag har med sista klicket på ett hinder!
Har bett om hjälp!

----

Men fattar inte varför jag inte får klicka på 20 timmar nu :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
410
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 861
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 341
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025