Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo jag håller lite koll på direktförsäljningen, skulle det dyka upp någon billig så köper jag
Edit: Köpte två skräp hästar, den ena var såklart för tjock, låg moral och hela köret, jaja den kan få fånga åp åt mig!
*kl*
Fölet är fött och fick 648 i gp och 16 stjärnor Nöjd, önskar att det blivit ett sto dock :P
Kolla att insatsen är under 10 equus! Funkade för mig. Dålig häst (gärna dålig moral och hälsa också) utan färdigheter, och tävling med låg insats, då borde det funka
Det undrar jag också! Jag fick ärva en misshandlad fjording av Jellys/Stinger och nog placerar hon sig sist allt som oftast, när det väl finns några tävlingar att anmäla till! Dessutom lyckas hon alltid få minst 2 equus när hon kommer sist, även fast jag försöker anmäla till de tävlingarna som har lägst insats.
Nästa mål för mig nu är att skicka en häst till himlen, kan jag göra det med vilken häst som helst (om jag dödar den... fy va hemskt det lät). Eller behöver den vara gammal?
Vilken häst som helst går bra! Se till att du missköter den, typ inte ryktar och strunta i att bädda ner den, inte någon mat heller. Då går det ganska fort
Tur att det bara är ett spel
(du kan återuppliva hästen sen med pandoras ask om du inte vill bli av med hästen Den börjar dock på samma nivå som den dog)
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...
Hästmänniskan Skaraborg, Halland eller Skåne är mina favoriter. Men vet ju inte om du har mer krav som tex begränsad budget, närhet till större städer mm