Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag satt och klurade om jag skulle köpa, skulle precis göra det när jag såg att du hade skrivit :P
Jaja får vänta och se om det dyker upp billigt igen eller köpa mig ett pass till
Har ett par poseidons hästskor nu om någon vill ha?
*kl*
En vän till mig (irl) är nu på målet att köpa en häst över 25år med 0 färdigheter, någon här som har en sådan och kan tänka sig låna ut den, hon ger självklart tillbaka efteråt. Alili heter hon i spelet så skriv gärna till henne isåfall
Jodå gissa vad jag håller på med Bara det att just galopptävlingar har samma nivå för samma häst, dvs. en häst förbrukar 14,1 % energi för alla galopptävlingar medan en annan förbrukar 20 %. Till exempel. Så det verkar krävas en viss häst med vissa egenskaper/färdigheter för att hitta en sån tävling... Närmaste jag kommit är 14,1 och 16,7....
Finns det någonstans man kan se historik över sina hästköp och dyl? Annat än på "kontoret"s sida... Orkar inte bläddra tillbaka bara för att se om jag gör en vins eler ej när jag lägger ut en häst till försäjning
Klicka på plustecknet uppe vid där var din reserv står (uppe till höger på varje sida) och sen längst ner på Visa fullständig historik så kommer lista på alla utgifter/inkomster.
suck, hur svårt kan det vara att komma på sista plats egentligen -_- har t.o.m en åsna med 313 i gp, inte 17 kommer den sist heller, utan 4.. och vinner 2e
Någon som vet vad adra målet är och vad de ger? På hinder nummer 10 då alltså. Jag har också problem med att vinna 1 equus, mest för att där inte är några tävlingar ute
Ingen som har molntappar att sälja förresten? Jag betalar 25.000 equus styck
Lantbruksdjur Jag kan bara referera till mig själv. Här kör vi en blandad grupp med renrasiga höns. Alltså massor med olika raser i samma grupp. Det...