Hubertus flexline hopp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 848
G

Gisburne

Var hittar man såna? Vad kan de kosta i nyskick respektive begagnade? Sadelmakaren tittade på fullblodet igår och rekommenderade just den modellen, eftersom den går att ställa om bomvidden på. Men jag har sökt utan att finna! Vad göra? :confused:

Sv: Hubertus flexline hopp

Jag har en Hubertus Flexline, dock allround, till salu. Annars kanske du kan hitta sådana på välsorterade butiker med begagnade sadlar. Tror inte att de säljs nya längre, men jag kan ha fel.

Sv: Hubertus flexline hopp

Okej, sadelmakaren trodde nog att de fanns i nyskick. Men för mig spelar det mindre roll så länge sadeln är hel och ren, rak och ofördärvad. PM:ar dig! :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 440
Senast: Hellhound
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka