Hubertus Flexline - vill ha!!

domino

Trådstartare
När jag var hem till mina föräldra under julen var jag med en kompis och red. Hästen jag fick låna hade en svart Hubertus Flexline och det var en av de skönaste sadlar jag suttit i! Så nu vet jag vad jag ska ha till mitt varmblod sen :love:

Någon som har något att säga om den sadeln i övrigt? :)
 
den är underbar :love: tyvärr hänger min hemma nu och gör inte så mycket nytta, den har blivit för smal, men ska byta koppjärn och så snart så jag kan rida i den igen (peppar peppar)
Min har fö vart väldigt lättskött, men jag har hört att en del har haft problem med bommen på sina hubertussadlar, men jag har inte upplevt att min sadels bom skulle vara skev eller så.
 
Inget annat nyttigt att säga annat än att jag avskyr Hubertus (de modellerna jag suttit i, både nya o gamla). Förstår inte hur folk kan tycka de är sköna ;)

Hoppas sadeln passar din häst oxå då så du kan rida i den!!
 
Ja smaken är som baken ;)
Själv har jag bara upplevt Hubertus utrustning positivt hittills...
Jo det hoppas jag med att jag kan hitta en som passar Macke... Vore toppen! :)
 
Prövade en Hubertus på min varmblodstravare och den låg jättedåligt. Men på min häst passar inte många sadlar...
 

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 872
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 365
Senast: animalasia
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 432
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp