Hubertus sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ostbiten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 888
O

ostbiten

Någon som har en Hubertus dressyrsadel (Jubileum) jag har nämlligen en sån, å den knarrar. Jätte mycket. Har endå haft den i 2 år, men den narar lika mycket nu som då? Knarrar din sadel oxå så mycket??

Jag har en sådan! Dock knarrar inte min, den piper-gnisslar! :smirk: Det hörs visserligen bara om jag rider längs med väggen i ett ridhus. Det är så pass lågt ljud, men tillräckligt irriterande för mina "hundöron" att lyssna på!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?