Huggormsbiten?

Kratus

Trådstartare
Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy:
Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men ifall att.

Sv: Huggormsbiten?

Busigare? Kanske skulle skicka ut min ena då, hon börjar bli lite för omfångsrik :p
Närå, men vad skönt att det inte var nån fara.

:rofl:

Ja, det var riktigt skönt, han har tagit ormar innan, men det har varit snok och såna där kopparormar. Så när jag så de där karaktäristiska gula fläckarna så blev jag rädd.

:rofl:

Ja, det var riktigt skönt, han har tagit ormar innan, men det har varit snok och såna där kopparormar. Så när jag så de där karaktäristiska gula fläckarna så blev jag rädd.

Så när jag INTE såg... menar du väl? :confused: Annars va det ju en snok han kom in med.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 656
Senast: Googlarn
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 055
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet... 2
Svar
35
· Visningar
5 654
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Köpa husvagn
  • Tips för att få bort röklukt
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur