Hund o Katt pälsglans till häst?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare maadddeeee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 084
Sv: Hund o Katt pälsglans till häst?

Jag skulle tutat och kört;)
har använt mina egna hårpreparat till min häst flera ggr.

Jag skulle tutat och kört;)
har använt mina egna hårpreparat till min häst flera ggr.

Okej!:D jo jag har tagit det till stallet nu och tänkte prova det idag:)
Hade det till min katt som tyvärr blev påkörd.. Och det gjorde undervärk på henne! (Hon hade enorma problem med pälsen, fich mega tovor hela tiden som man var tvugna att raka eller klippa bort, men genom att bara sprutqa på lite med detta så var det bara att borsta ut och så var hon fin och luktade gott en vecka!:D) Tänkte främst använda det till svansen, men ska prova den även på kroppen idag ;D Funkar den bra så kanske det blir denna jag kör på i framtiden?:D Har aldrig vart med om att ett pälsglans fungerat så bra förr, och detta var ju billogt också ;)

ja, flugspray luktar inge vidare!!
Har dock en kompis som tycker att det luktar jättegott.. :crazy:

jag gillar doften på det jag använder (flugmedel) Md med citronella,kanske aningen starkt men gott:)
beror helt på vad man använder för något medel;)

Ja, självklart beror det på vad an har för något! Jag har dock provat massa olika och tycker ingen luktar direkt gott, men det finns ju de som luktar bättre än andra! ;D

hahah usch jag tycker flugmedel stinker, fast kan ju bero på vad man har också ^^ har renons xD

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Min kompis har gått i katt-köpar-tankar ett bra tag. Hon ska börja forska och hatar att va ensam hemma under dagen och ”jobba” när...
Svar
6
· Visningar
1 268
Senast: Marty
·
Övr. Hund Hej på er! Jag funderar lite över hur det här med hårda / mjuka metoder eller vad man nu kallar det då det gäller hund V häst. Jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 782
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hej ! Det är så här att jag har idag fått hem min bordercollie kille på 6 år till min lägenhet (har bott hemma hos mamma och pappa...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: Lager
·
Övr. Hund Man tycker att jag borde veta hur man gör, men icke... Loka fullkomligt äääälskar katter! Mina två har sagt ifrån från början och blir... 2
Svar
20
· Visningar
1 734
Senast: Galathea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023