Bukefalos 28 år!

Hund som spyr titt som tätt..

@Emmywesterlund Jag råder dig att kontakta en veterinär om hunden har återkommande problem och du är orolig. Hälsofrågor på nätet är kluriga. Du kan få tjugo olika svar. Och alla kan vara fel. Det är dessutom hela 8 år sen hunden i tråden var sjuk så nya råd och rön kan ha kommit sedan dess även om de skulle ha samma åkomma :)
 
@Emmywesterlund Jag råder dig att kontakta en veterinär om hunden har återkommande problem och du är orolig. Hälsofrågor på nätet är kluriga. Du kan få tjugo olika svar. Och alla kan vara fel. Det är dessutom hela 8 år sen hunden i tråden var sjuk så nya råd och rön kan ha kommit sedan dess även om de skulle ha samma åkomma :)
Så är det ju! Men tänkte bara höra mig för hur de gick för hennes/hans hund. Vår ska in i morgon..
 
En bekant har hund som haft jätteproblem med magkatarr i flera månader. Dyrt veterinärfoder köptes in på veterinärens inrådan, utan att ge effekt.

Efter en vecka på VoH så är hunden problemfri.
 
Själv har jag erfarenhet av kräkhund, som visade sig ha jättestora problem med bukspottkörteln. Ett rutinmässigt blodprov visar massor, så veterinärbesök tycker jag är prio ett.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: annaovega
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp