Hund som ylar inne

Sv: Hund som ylar inne

Jag kan väl tycka att har man inte råd att ordna det för hunden så har man inte råd att åka.
Men hoppas att det löser sig för den stackars hunden.

hur i hel himmelens namn kan du ens ta med dig hunden på strandend och LÅTA den ligga i solen i 40-gradig värme??????????
är du på riktigt verkligen så dum?!!!!!! fy bubblan alltå

Jag blir också lite ledsen, trodde du skulle flytta eller vara borta minst ett år eller nåt.
Har man inte råd att lämna hunden på pensionat om man nu inte har någon som kan vakta så avstår man resan. Skulle i alla fall jag gjort utan att blinka. Det kollar man ju upp innan man beställer resan. Det kan ju inte ha varit helt billigt med pass och sprutor hos veterinären heller.

Hoppas hon trivs med hundvakten i alla fall.

Det trodde jag också, eftersom någon sagt det i en annan tråd om samma resa. Där undrade jag också varför hunden skulle med.

Suck. :crazy:

Liknande trådar

R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 781
Senast: Ratax
·
Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 803
Senast: lilstar
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 448
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka