Hundägare i Malmö?

giowanna

Trådstartare
Hej!

Håller på att prova mig fram i hundgodisets djungel. Att göra eget då! Så eftersom jag inte har hund (än), så ber jag Er därute om hjälp!

Finns det några hundägare i centrala Malmö som skulle vilja få några smakbitar till sin vovve? Skriv här då! Eller maila till info@busigamysan.se!

www.busigamysan.se

Sv: Hundägare i Malmö?

en klassiker är torkad lever. ta en bit rå lever och skär i tärningar. koka tills den är genomkokt. torka i ugn på bakplåtspapper, ca 150 grader i ett par timmar eller tills bitarna är genomtorra. man kan också torka blodpudding/korv, ett tips är att först rulla dem i maizena (eller lägga bitarna + maizena i en plastpåse och skaka runt) så klibbar de inte ihop så mycket.

Sv: Hundägare i Malmö?

Jason skulle nog gärna ställa upp fast han äter ALLT så han är nog ingen direkt bra testhund. Han äter vad han kan komma över :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: WildWilma
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 446
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka