JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
skogsbo
Startdatum
Startdatum
26 Nov 2006
Svar
Svar
126
Visningar
Visningar
9 039
Sv: hundar *bildtråd*
Hahaha, ja man vet ju aldrig
en typ jätte dålig bild på min hund.... men den får duga så länge kan lägga in en annan sen
80 % golden & 20 % Labb...
vääääärldens snällaste, i swear... rör inte ens en liten fluga... fast börjar bli till åren..... 11 nästa år.
*kl*
Äntligen kan jag också vara med.... fåse om jag kommer ihåg hur man gör....
Enzo ca. 9 veckor gammal.
Några månader gammal...
11 månader gammal....
Han är korsning. N. Foundland/B. Sennen
Här kommer lite bilder från mej
schäfern är 13år på bilden och labben försöker nog va lika bred eller ngt
En stolt Yannie och matte såklart
och till purjo_den_vilde vill jag bara säga!!
vilken sööt hund!!!
det finns många fina här!
Hundavel & Ras
I sommar fyller min chihuahua 3 år (hon flyttade till mig när hon var 5,5 månader gammal) och pinsamt nog vet jag fortfarande inte vad...
2
Hundavel & Ras
Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de.
Själv har jag en portugisisk...
2
3
Hundhälsa
Som sagt tycker ni den här hunden ser mager och sjuk ut? Lite dålig bild. Den enda jag har på hunden något sånär uppställd.
2
Utrustning
Tja, kanske en helt onödig tråd men jag gillar benskydd, lindor och boots. Har inte hittat någon liknande tråd här så startar en. In med...
2
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hon är ganska tunn, välmusklad men har alltid haft svårt att lägga på sig oavsett tid på året. Men de gick ut på bete i söndags så...
MattiZ
2 minuter sedan
Svar: 1 476
Visningar: 115 238
Grenar