JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hundbad i Järfälla nu i helgen någon!?
Tänkte ta en badutflykt i det härliga vädret med mina två goldentjejer och undrar om det finns någon bukare med eller utan hund som vill haka på?
Jag saknar bil och badar oftast i närheten av Görvälnbadet (går undan en bit) eller längs med gångvägen mellan Kallhäll - Stäket. Andra förslag går bra!
Någon...??
Sv: Hundbad i Järfälla nu i helgen någon!?
Oh, jag har inte träffat ngn hund på evigheter... låt mig fundera.. jag är iaf intresserad
Du riskerar överdos i så fall, bara varnar lite...
Äsch attans då! Det är verkligen helt i motsatt håll för mig
Hade annars varit buskul att vara med!
Övr. Hund
Kära Buke!
Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Övr. Hund
Nu börjar jag bli desperat här.... Det är så att jag och hunden, whippet på 11mån, flyttade in hos min mamma och mina 2 småsyskon för...
2
3
Övr. Hund
Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak.
Han har så länge jag...
Övr. Hund
Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Elitloppet – en gång om året!
Trav Nu startar vi nedräkningen, pluggat programmen, fyllt frysen inför elitloppsfesten på fredag. Planerar att se allt hemma på tv om jag...
Petronilla
3 minuter sedan
Svar: 117
Visningar: 9 510
Grenar
Ofräsch häst?
Ridning Är hon utbildad över huvud taget? Kan hon grunderna? Förstår hon vad du menar? Får känsla av att hon plötsligt rids för mycket.
abc
24 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Testat kombo med sidepull på Prado ikväll. Det var en hit! Ännu bättre och jämnare bjudning och bättre styrning. Stadiga...
Fiorano
46 minuter sedan
Svar: 1 465
Visningar: 114 233
Grenar