Rouise Trådstartare 23 Okt 2006 #1 visa bilder på era hundar in action! alltså inga ligga i soffan bilder utan med rörelse! här är mina bidrag!
visa bilder på era hundar in action! alltså inga ligga i soffan bilder utan med rörelse! här är mina bidrag!
SkorpSmulan 23 Okt 2006 #3 Sv: hundbilder in action Det är rörelse i alla bilder i alla fall om än inte så jätte mycket action i de sista.
Sv: hundbilder in action Det är rörelse i alla bilder i alla fall om än inte så jätte mycket action i de sista.
Jaahl 23 Okt 2006 #7 Sv: hundbilder in action Russell-lycka Tjohoo! Och igen... Tjohoo-trio Inbromsning Nejdå de äter inte upp varandra
Sv: hundbilder in action Russell-lycka Tjohoo! Och igen... Tjohoo-trio Inbromsning Nejdå de äter inte upp varandra
N Nera 23 Okt 2006 #9 Sv: hundbilder in action *haffar sista* Visserligen ligger de ner båda två, men de låg inte stilla
I Isis 24 Okt 2006 #13 Sv: hundbilder in action Hoppar terrängbanan Jagar bollen http://www.zoonen.com/res/user/77287/galleri/238261/hpim0592_orig_SE.jpg
Sv: hundbilder in action Hoppar terrängbanan Jagar bollen http://www.zoonen.com/res/user/77287/galleri/238261/hpim0592_orig_SE.jpg
Gnist 24 Okt 2006 #14 Sv: hundbilder in action Inte så bra skärpa på de 2 sista, men de flög runt som skållade trol runt gården, så det var inte lätt att få båda på samma bild ens
Sv: hundbilder in action Inte så bra skärpa på de 2 sista, men de flög runt som skållade trol runt gården, så det var inte lätt att få båda på samma bild ens
Lilljessicah 24 Okt 2006 #17 Sv: hundbilder in action Hasta la Vista Mamma! Dribbla med pinnen! Swim swim
A amarillo 24 Okt 2006 #18 Sv: hundbilder in action Repro med gröna mojängen. Repro som stulit en pryl av Kiera blir jagad men lillan hinner inte riktigt med så hon tar hjälp av Gabbi.
Sv: hundbilder in action Repro med gröna mojängen. Repro som stulit en pryl av Kiera blir jagad men lillan hinner inte riktigt med så hon tar hjälp av Gabbi.
Kilauea 24 Okt 2006 #19 Sv: hundbilder in action Här är väl de fartigaste jag har, tror jag... 3 månader, i full fart Apportering! Busar med storasyster Full fart i skogen
Sv: hundbilder in action Här är väl de fartigaste jag har, tror jag... 3 månader, i full fart Apportering! Busar med storasyster Full fart i skogen
S sandriie 24 Okt 2006 #20 Sv: hundbilder in action Jaahl skrev: Russell-lycka Inbromsning Klicka för att se mer... ÅÅÅÅH nej men så söt
Sv: hundbilder in action Jaahl skrev: Russell-lycka Inbromsning Klicka för att se mer... ÅÅÅÅH nej men så söt