Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ledigt!26/6 jobbar jag![]()
![]()
Har en kompis från Tyskland här då som åker hem den dagen. Innan jag börjar jobba kl 18Ta ledigt!![]()
Har en kompis från Tyskland här då som åker hem den dagen. Innan jag börjar jobba kl 18![]()
Då får alla lov att prata tyska eller engelska så hon känner sig inkluderad!Men ta med henne då. Vi kan ju träffas på fm så hinner du ff till jobbet sen![]()
Haha ja eftersom jag är tysk själv så ska vi nog kunna ordna detDå får alla lov att prata tyska eller engelska så hon känner sig inkluderad!![]()
Ingen tyska tack, men engelska fungerar![]()
**Du hast zwei Wachtelhunde und sprichst nicht Deutsch? ** (Sorry kunde inte hjälpa detDu hast zwei Wachtelhunde und sprechen nicht Deutsch?!![]()
*förlåt för OT*
**Du hast zwei Wachtelhunde und sprichst nicht Deutsch? ** (Sorry kunde inte hjälpa det)
Haha det måste vara standard orden. Jag läste tyska i högstadiet också för extra poängen (var ju inte direkt någon svår kurs för mig) och djur i allmänhet är ju något man lär sig först.![]()
Jag uppskattar det, jag läste tyska i tre år på högstadiet bara och det är snart 30 år sedan
Ett av de första orden vi fick lära oss var för övrigt der Hund. Den illustrerades i boken av en boxer![]()
Du hast zwei Wachtelhunde und sprechen nicht Deutsch?!![]()
*förlåt för OT*
Fyyfaaeen vad diskriminerande!!NeinÄndå är vi i Tyskland och jagar varje år
Fast efter några öl pratar jag nästan flytande..![]()
Fyyfaaeen vad diskriminerande!!
![]()
NeinÄndå är vi i Tyskland och jagar varje år
Fast efter några öl pratar jag nästan flytande..![]()
Vem gör inte det?![]()
Danskan kan jag dock hålla med omSpråk blir generellt enklare efter lite alkoholhaltigt intag![]()