Hundbuketräff i Skåne

Då ska vi se! Jag tänkte vi skulle träffas på parkeringen i korsningen drottninggatan/dag hammarskjölds väg. Buss 8 stannar precis där (pålsjöbaden). Då är det en trappa upp till skogen (brant men inte alls så lång som sist ;) ) därifrån är det dock 1 km asfalt till stranden. Så antingen kan vi gå dit eller så kan man parkera där borta med men där kan det vara ont om plats.

88826889-6EF6-4FC7-B0DD-27E3DE69B022_zpslwzmdbqn.png

Stranden är väl inte supermysig om vi ska bada men jag tror inte hundarna bryr sig om lite tång. :D

C6509D0F-A1C5-47E7-94AE-9ABEA1AB4BE0_zpsdwjjunng.jpg

Så kl 11? Alla med på det?
Låter super!! Då syns vi där! (Min tilltänkta buss kommer fram 11.05, finns en som går 10.25 men tar den andra)

Tydligen är det spårfel(?) mellan Lund och Helsingborg :( så jag får se om jag hittar någon som kan skjutsa mig!

Jag får inte tag på @AraSlei, har heller inte sett henne i tråden på ett par dar?
Funderar på att ändå ta min egen bil då det inte går några bussar från mig till tåget förrän vid halv tolv. :meh:

@liasa om du vill kan du ju åka med mig i så fall. :)

Blir nog 10-15 min sen. Först fastnade mitt kreditkort i betalautomaten på bensinstationen och sedan blev bebis akuthungrig. Det är inte min dag idag. Om ni inte orkar vänta så skriv gärna någon rad om hur ni går så kan jag kanske komma till fikat?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 437
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 719
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka